Všeobecné obchodné podmienky

Všeobecné obchodné podmienky spoločnosti TetraDa s.r.o.

Internetového obchodu www.tetrada.sk

  1. Identifikácia obchodníka

1.1

Týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami (ďalej aj „VOP“) sa riadia právne vzťahy medzi spoločnosťou

Obchodné meno: TetraDa s.r.o.

Sídlo: Mostná 2937/56, 949 01 Nitra, Slovenská republika

Zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Nitra, oddiel: Sro, vložka č. 59977/N

IČO: 55 341 071

DIČ:  2121952404

IČ DPH: SK 2121952404

Bankový účet: SK38 1100 0000 0029 4416 5645 / TATRSKBX

Predávajúci je platiteľom dane z pridanej hodnoty

(ďalej aj “Predávajúci” alebo “Obchodník”) a každou osobou, ktorá je Kupujúcim produktov ponúkaných Predávajúcim na Webovom sídle Predávajúceho, a ktorá vystupuje v pozícii spotrebiteľa v zmysle ďalších ustanovení týchto Všeobecných obchodných podmienok a príslušných zákonov definujúcich spotrebiteľa, v rámci platnej legislatívy Slovenskej republiky najmä zákonov:

Zákon č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení,

Zákon č., Zákon č. 40/1964 Z.z. Občiansky zákonník v platnom znení.

 1.2

Emailový kontakt a telefonický kontakt na Predávajúceho je:

Email: info@tetrada.sk

Tel. č.: +421 901 704 304

1.3

Adresa k zasielaniu písomností, reklamácií, odstúpení od zmlúv je:

TetraDa s.r.o., Mostná 2937/56, 949 01 Nitra, Slovenská republika

 

  1. Základné ustanovenia

2.1

VOP sú vydané v súlade s ustanoveniami zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len „občiansky zákonník“), v súlade s ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len „obchodný zákonník“), v súlade s ustanoveniami zákona č. 108/2024 Z. z. Zákona o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o ochrane spotrebiteľa“), v súlade s ustanoveniami zákona č. 102/2014 Z. z. Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku“), a v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. Zákona Národnej rady Slovenskej republiky o cenách v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o cenách“).

2.2

VOP upravujú vzájomné práva a povinnosti medzi Predávajúcim a Kupujúcim, ktoré vznikajú na základe kúpnej zmluvy, riadne uzavretej medzi Predávajúcim a Kupujúcim. prostredníctvom webového rozhrania umiestneného na webovom sídle Predávajúceho, a teda na www.tetrada.sk (ďalej aj „internetový obchod“).

2.3  

Ak Kupujúci je spotrebiteľom v zmysle občianskeho zákonníka, riadia sa vzťahy neupravené týmito VOP príslušnými ustanoveniami občianskeho zákonníka, ako aj priamo súvisiacimi právnymi predpismi.

2.4

Ak Kupujúci nie je spotrebiteľom v zmysle občianskeho zákonníka, riadia sa vzťahy neupravené týmito VOP príslušnými ustanoveniami obchodného zákonníka, pričom takémuto Kupujúcemu neprináležia práva spotrebiteľa podľa platných a účinných právnych predpisov.

2.5

Ustanovenia VOP sú neoddeliteľnou súčasťou každej kúpnej zmluvy, riadne uzavretej medzi Predávajúcim a Kupujúcim prostredníctvom internetového obchodu. Pre odstránenie možných pochybností platí, že prípadné odlišné dojednania v kúpnej zmluve majú prednosť pred ustanoveniami VOP.

2.6

VOP a kúpna zmluva, riadne uzavretá medzi Predávajúcim a Kupujúcim prostredníctvom internetového obchodu, sa vždy uzatvárajú v slovenskom jazyku.

2.7

Pred  zadaním, resp. vystavením objednávky sa Kupujúcemu odporúča oboznámiť sa s týmito VOP, ktoré sa úkonom odoslania objednávkového formulára, a teda zadaním, resp. vystavením objednávky zo strany Kupujúceho zároveň stávajú pre Kupujúceho, ale aj pre Predávajúceho záväznými.

III. Definícia pojmov

3.1

Predávajúci – je obchodná spoločnosť, právnická osoba – podnikateľ TetraDa s.r.o., Mostná 2937/56, 949 01 Nitra, ktorého predmetom činnosti je, okrem iného, zadávanie klinického skúšania liečiv, výroba výživových, kozmetických prostriedkov a éterických olejov, čistiacich, leštiacich, parfumérskych a toaletných prípravkov, výroba organických chemikálií, výroba dietetických prípravkov, skladovanie a uskladňovanie, ako aj maloobchod a veľkoobchod. Pre účely týchto VOP je Dodávateľ aj v postavení „Predávajúci“.

3.2

Kupujúci –  je fyzická osoba v postavení spotrebiteľa alebo podnikajúca fyzická osoba alebo právnická osoba, ktorá uzavrela s Predávajúcim odplatný záväzkový vzťah, ktorého predmetom je dodanie tovaru.

3.3

Spotrebiteľ – je, v súlade s § 2, písm. a) zákona o ochrane spotrebiteľa, resp. aj v súlade s § 52, ods. 4 občianskeho zákonníka, fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní, a počas plnenia zmluvy (uzavretej v zmysle VOP) s Predávajúcim, nekoná v rámci predmetu svojej obchodnej činnosti alebo inej podnikateľskej činnosti, ani v rámci svojho povolania alebo svojho zamestnania.

3.4 

Podnikateľ – je:

  • osoba zapísaná v obchodnom registri,
  • osoba, ktorá podniká na základe živnostenského oprávnenia,
  • osoba, ktorá podniká na základe iného než živnostenského oprávnenia podľa osobitných predpisov,
  • osoba, ktorá vykonáva poľnohospodársku výrobu a je zapísaná do evidencie podľa osobitného predpisu.

pre účely VOP ten, kto jedná v kontexte uzatvárania odplatného záväzkového vzťahu v rámci svojej podnikateľskej činnosti. Ak uvedie Kupujúci v objednávke svoje

  • identifikačné číslo (IČO), potom berie na vedomie, že pre neho platia pravidlá uvedené vo VOP pre Podnikateľa.

3.5

Prevádzkové priestory – sú prevádzkové priestory Predávajúceho, a teda:

TetraDa s.r.o., Mostná 2937/56, 949 01 Nitra

  3.6

Stránka – je internetová stránka, resp. webové sídlo:  www.tetrada.sk, na ktorom Predávajúci zverejňuje aktuálnu ponuku tovarov v priečinku „PRODUKTY“, aj ako „katalóg internetového obchodu“. Ponuka tovarov obsahuje najmä informácie o názvoch tovarov, druhoch tovarov, stručný opis tovarov, účel resp. účinky tovarov, fotografie tovarov, kódy tovarov, a vo vybraných prípadoch aj výšku poplatku (cenu) za konkrétny tovar.

3.7

Objednávka – je záväzný písomný (aj v elektronickej forme) dopyt Kupujúceho (dovtedy „záujemca“), prostredníctvom ktorého Kupujúci preukázateľne prejavuje záväzný záujem o kúpu tovaru od Predávajúceho. Objednávka sa technicky realizuje prostredníctvom riadneho a včasného vyplnenia a odoslania objednávkového formulára zo strany Záujemcu (budúci „Kupujúci“). Objednávka je výsledkom riadneho a včasného vyplnenia a odoslania objednávkového formulára zo strany Záujemcu Predávajúcemu. Za „včasnosť“ sa pre účely týchto VOP rozumie vyplnenie a odoslanie objednávkového formulára v takom čase, kedy je objednávaný tovar ešte ponúkaný Predávajúcim na Stránke.

3.8

Tovar  – je výrobok, resp. produkt, ktorý Predávajúci ponúka za účelom predaja na Stránke, a ktorý sa ku Kupujúcemu dostáva na základe odplatného záväzkového vzťahu uzavretého medzi Predávajúcim a Kupujúcim.

3.9

Záujemca – je osoba, ktorá vedome navštívila Stránku, riadne vyplnila objednávkový formulár a preukázateľne ho odoslala Predávajúcemu využitím príslušnej funkcionality, a teda kliknutím na príslušné pole v prostredí Stránky, čím prejavila záväzný záujem o kúpu tovaru od Predávajúceho.

3.10

Služba – je také plnenie (nehmotný ekonomický statok), ktoré priamo súvisí s dodaním tovaru zo strany Predávajúceho Kupujúcemu na základe odplatného záväzkového vzťahu uzavretého medzi Predávajúcim a Kupujúcim.

3.11

Zákaznícky účet – je registrovaný profil budúceho Kupujúceho na Stránke, prostredníctvom ktorého je budúci Kupujúci, resp. Kupujúci oprávnený vykonávať úkony v zmysle Článku 6 týchto VOP.

3.12

Lekár – je zdravotnícky pracovník s príslušnou odbornou kvalifikáciou, ktorý samostatne vykonáva odborné pracovné činnosti preventívnej a liečebnej zdravotnej starostlivosti. Pre odstránenie možných pochybností sa za lekára považuje osoba, ktorá zodpovedá príslušným ustanoveniam zákona č. 576/2004 Z. z. Zákona o zdravotnej starostlivosti, službách súvisiacich s poskytovaním zdravotnej starostlivosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.

  1. Informácie o tovare a cenách

4.1 

Cena za dodanie tovaru je vždy stanovená v súlade so zákonom o cenách, ako aj v súlade  s vyhláškou Ministerstva financií SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách, a zároveň v súlade s informáciou o cene, ktorá je súčasťou ponuky tovarov zverejnenej zo strany Predávajúceho na Stránke.

4.2

Informácie o tovare, vrátane uvedenia cien jednotlivého tovaru a jeho hlavných vlastností sú uvedené pri jednotlivých tovarov v katalógu internetového obchodu. Ceny tovaru sú uvedené v mene euro (EUR) vrátane dane z pridanej hodnoty, všetkých súvisiacich poplatkov a nákladov za vrátenie tovaru, ak tento tovar zo svojej podstaty nemôže byť vrátený poštou. Ceny tovaru zostávajú v platnosti po dobu, po ktorú sú zobrazované na Stránke.

4.3

Všetky vizuálne prezentácie tovarov umiestnené v katalógu internetového obchodu sú informatívneho charakteru a Predávajúci nie je povinný uzatvoriť kúpnu zmluvu, ktorej predmetom je dodanie tovaru z ponuky tovarov zverejnenej zo strany Predávajúceho na Stránke.

4.4

Na Stránke sú zverejnené informácie o nákladoch spojených s balením a dodaním tovaru. Informácie o nákladoch spojených s balením a dodaním tovaru uvedené na Stránke platia len v prípadoch, kedy je predmetný tovar doručovaný v rámci územia Slovenskej republiky. V prípadoch, kedy je predmetný tovar doručovaný mimo územia Slovenskej republiky berie Kupujúci na vedomie, že náklady spojené s balením a dodaním tovaru vyplývajú z odôvodnených okolností odvíjajúcich sa od relevantných faktorov, ovplyvňujúcich hodnotu týchto služieb v súvislosti s konkrétnou cieľovou krajinou, do ktorej má byť predmetný tovar doručený.

4.5

Náklady vzniknuté Kupujúcemu v súvislosti s použitím komunikačných, resp. elektronických komunikačných prostriedkov na diaľku v súvislosti s uzatvorením kúpnej zmluvy (náklady na internetové pripojenie, náklady na telefónne hovory), znáša v plnom rozsahu Kupujúci, a teda Kupujúci nie je oprávnený požadovať úhradu takýchto nákladov zo strany Predávajúceho.

4.6

Predávajúci  je oprávnený  ponúkať a poskytovať  na  konkrétne  tovary z  katalógu internetového obchodu zľavy z ceny. V prípade aplikácie, tzn. využitia zľavy z ceny ponúkanej zo strany Predávajúceho, nie je Kupujúci oprávnený navzájom kombinovať viacero ponúkaných zliav, a teda je Kupujúci oprávnený aplikovať, tzn. využiť iba jednu ponúkanú zľavu na jeden konkrétny tovar. Výnimku z ustanovenia v zmysle predchádzajúcej vety tvoria prípady, kedy sa Kupujúci s Predávajúcim dohodnú vopred preukázateľne inak.

4.7 

Predávajúci si vyhradzuje právo uskutočňovať zmeny cien zverejnených na Stránke ako aj výšky ponúkaných a poskytovaných zliav z cien, ktoré nadobúdajú platnosť dňom zverejnenia na Stránke. Pre Kupujúceho je vždy rozhodujúca cena uvedená pri konkrétnom tovare v čase odoslania objednávky Predávajúceho. Prípadné zvýšenie alebo zníženie ceny tovaru Predávajúceho v čase od odoslania objednávky Kupujúcim po dodanie tovaru alebo v priebehu reklamačného alebo iného konania v súvislosti s reklamáciou  tovaru alebo odstúpením od zmluvy, nemá vplyv na cenu už objednaného tovaru.

 

 

  1. Objednávka a kúpna zmluva

5.1

Kupujúci je oprávnený zadať, resp. vystaviť objednávku jedným spomedzi nasledujúcich spôsobov:

  1. (na Stránke) vyplnením a odoslaním objednávkového formulára v rámci svojho zákazníckeho účtu, po predchádzajúcej registrácii v internetovom obchode,
  2. (na Stránke) vyplnením a odoslaním objednávkového formulára bez registrácie,
  3. (mimo Stránky) zaslaním emailu Predávajúcemu, ktorého predmetom je objednávka, obsahujúca náležitosti v zmysle Článku 5, ods. 2 VOP, a zároveň výslovné vyjadrenie, že sa Kupujúci oboznámil s týmito VOP a súhlasí s nimi (pokiaľ Predávajúci nevytvorí pre účely predmetného vyjadrenia samostatnú obligatórnu funkcionalitu v rámci nasledujúceho procesu elektronického potvrdenia prijatia objednávky).

5.2  

Pri  zadávaní, resp. vystavovaní  objednávky  si   Kupujúci  povinne vyberie  konkrétny  tovar  z  aktuálnej  ponuky Predávajúceho počet kusov konkrétneho tovaru, spôsob platby za vybraný tovar a spôsob doručenia vybraného tovaru.

5.3  

Pred zadaním, resp. vystavením objednávky (s výnimkou postupu podľa Článku 5, ods. 1, písm. c) VOP, je Kupujúcemu technicky umožnené kontrolovať a meniť údaje, ktoré do objednávkového formulára vložil. V prípade postupu podľa Článku 5, ods. 1, písm. a) alebo písm. b) VOP, Kupujúci odošle Predávajúcemu objednávkový formulár, a teda zadá, resp. vystaví objednávku Predávajúcemu využitím príslušnej funkcionality Stránky, a teda kliknutím na tlačidlo „ODOSLAŤ OBJEDNÁVKU S POVINNOSŤOU PLATBY“. Údaje uvedené v prijatej objednávke sú Predávajúcim považované za aktuálne a správne.

Podmienkou platnosti objednávky je vyplnenie všetkých povinných údajov v objednávkovom formulári a potvrdenie Kupujúceho o tom, že sa zoznámil s týmito VOP a súhlasí s nimi.

5.4

Bezodkladne po prijatí objednávky zašle Predávajúci Kupujúcemu elektronické potvrdenie o prijatí objednávky na emailovú adresu, ktorú Kupujúci uviedol v predmetnej objednávke.  Potvrdenie je automatickou funkcionalitou, ktorá sa nepovažuje za uzatvorenie zmluvy medzi Kupujúcim a Predávajúcim. Prílohou elektronického potvrdenia sú všeobecné obchodné podmienky Predávajúceho, aktuálne ku dňu prijatia objednávky. Kúpna zmluva je uzatvorená až momentom akceptácie prijatej objednávky Predávajúcim. Oznámenie o akceptácii prijatej objednávky doručí Predávajúci na emailovú adresu, ktorú Kupujúci uviedol v predmetnej objednávke, resp. na emailovú adresu z ktorej Kupujúci objednávku Predávajúcemu doručil.

5.5

Za oznámenie o akceptácii prijatej objednávky sa považuje email, doručený zo strany Predávajúceho na emailovú adresu Kupujúceho, ktorý obsahuje status objednávky: „objednávka potvrdená“.

5.6

V prípade, že Predávajúci nemôže (bez ohľadu na dôvody) splniť akúkoľvek časť konkrétnej objednávky, alebo konkrétnu objednávku, zašle Kupujúcemu na jeho emailovú adresu zmenenú ponuku. Zmenená ponuka predstavuje rovnaký obsah ako pôvodná objednávka Kupujúceho, v ktorej bola/boli zmenená/é alebo odstránená/é konkrétna položka/položky, pričom sa považuje za nový návrh kúpnej zmluvy. V prípade, ak Kupujúci preukázateľne (na emailovú adresu Predávajúceho uvedenú v týchto VOP) Predávajúcemu potvrdí prijatie a akceptáciu zmenenej ponuky, považuje sa takýto úkon za uzatvorenie riadnej kúpnej zmluvy medzi Predávajúcim a Kupujúcim.

5.7

Všetky objednávky prijaté Predávajúcemu sú záväzné. Kupujúci je oprávnený zrušiť objednávku bez uvedenia dôvodu najneskôr do momentu, kým mu nie je doručené elektronické potvrdenie o prijatí objednávky zo strany Predávajúceho. Objednávku je v zmysle predchádzajúcej vety možné zrušiť telefonicky, alebo elektronicky (emailom), a to prostredníctvom kontaktných údajov Predávajúceho uvedených v týchto VOP.

5.8

V prípade, ak preukázateľne došlo, alebo dôjde k zjavnej technickej chybe na strane Predávajúceho (nespôsobenej ľudským faktorom na strane Predávajúceho), ktorá má vplyv na cenu tovaru, alebo na proces objednávania tovaru, nie je Predávajúci povinný dodať Kupujúcemu tovar za túto zjavne chybnú cenu, alebo nesprávnym procesom objednávania, ani v prípade, že Kupujúcemu bolo doručené elektronické potvrdenie o prijatí objednávky zo strany Predávajúceho. V prípadoch v zmysle predchádzajúcej vety je Predávajúci povinný  informovať Kupujúceho o chybe bez zbytočného odkladu a zaslať Kupujúcemu na jeho emailovú adresu zmenenú ponuku. Zmenená ponuka predstavuje rovnaký obsah ako pôvodná objednávka Kupujúceho, v ktorej bola/boli zmenená/é alebo odstránená/é konkrétna položka/položky, pričom sa považuje za nový návrh kúpnej zmluvy. V prípade, ak Kupujúci preukázateľne (na emailovú adresu Predávajúceho uvedenú v týchto VOP) Predávajúcemu potvrdí prijatie a akceptáciu zmenenej ponuky, považuje sa takýto úkon za uzatvorenie riadnej kúpnej zmluvy medzi Predávajúcim a Kupujúcim.

 

  1. Zákaznícky účet

6.1 

Prístup  budúceho  Kupujúceho,  resp.  Kupujúceho do zákazníckeho účtu je podmienený riadnou registráciou budúceho Kupujúceho v internetovom obchode, a teda na Stránke.

6.2

Za  riadnu  registráciu  budúceho  Kupujúceho  na Stránke  je považovaná taká registrácia, v rámci ktorej budúci Kupujúci uvedie správne a pravdivo všetky údaje, aké sú vyžadované v rámci registračného formulára na Stránke. Nepravdivé, alebo nesprávne údaje uvedené zo strany budúceho Kupujúceho v registračnom formulári, môžu byť Predávajúcemu považované za dôvod, ktorý spôsobuje neplatnosť kúpnej zmluvy, uzatvorenej medzi dotknutým Kupujúcim (do momentu uzatvorenia kúpnej zmluvy „budúcim Kupujúcim“) a Predávajúcim (pokiaľ Kupujúci zadával, resp. vystavil objednávku vyplnením a odoslaním objednávkového formulára v rámci svojho zákazníckeho účtu, po predchádzajúcej registrácii v internetovom obchode, a teda na Stránke). Budúci Kupujúci, resp. Kupujúci je zodpovedný za bezodkladnú aktualizáciu akýchkoľvek údajov, ktoré uviedol v rámci registrácie na Stránke, pokiaľ nastali dôvody podmieňujúce aktualizáciu údajov. Údaje uvedené budúcim Kupujúcim v rámci registračného formulára, a teda v zákazníckom účte, sú Predávajúcim považované za správne a pravdivé.

6.3

Prístup k zákazníckemu účtu je zabezpečený užívateľským menom a heslom. Budúci Kupujúci, resp. Kupujúci nesie plnú zodpovednosť za uchovávanie a ochranu mena a hesla, ktorým je zabezpečený jeho zákaznícky účet. Predávajúci nenesie zodpovednosť za prípadné zneužitie zákazníckeho účtu tretími osobami, pokiaľ k zneužitiu nedošlo preukázateľne zavinením zo strany Predávajúceho.

6.4

Budúci kupujúci, resp.kupujúci  nie  je  oprávnený  umožniť  využívanie  jeho  zákazníckeho účtu tretím osobám. Meno a heslo k zákazníckemu účtu sú neprenosné.

6.5

Predávajúci  je oprávnený zrušiť zákaznícky účet konkrétneho budúceho Kupujúceho, resp. Kupujúceho, a to najmä v prípade, keď budúci Kupujúci, resp. Kupujúci svoj zákaznícky účet nevyužíva po dobu trvania najmenej 100 (slovom: sto) kalendárnych dní, a/alebo v prípade, keď Kupujúci preukázateľne poruší svoje povinnosti, vyplývajúce z kúpnej zmluvy uzatvorenej v súlade s týmito VOP, alebo povinnosti vyplývajúce z týchto VOP.

6.6

Budúci Kupujúci, resp. Kupujúci berie na vedomie, že zákaznícky účet mu nemusí byť dostupný nepretržite, a to najmä s ohľadom na nutnú údržbu hardwérového a softwérového vybavenia Dodávateľa, resp. nutnú údržbu hardwérového a softwérového vybavenia tretích osôb, ktoré v prospech Predávajúceho takéto vybavenie spravujú, či udržiavajú.

VII. Platobné podmienky a dodanie tovaru

  • Kupujúci je oprávnený uhradiť Predávajúcemu cenu za ním objednaný  tovar v súlade s kúpnou zmluvou iba jedným spomedzi nasledujúcich spôsobov:

7.1.1

Platba vkladom, alebo prevodom na účet Predávajúceho – cena 0 Eur

 

7.1.2

Platba online prostredníctvom platobnej brány WebPay – cena  0 Eur

7.1.3

Platba formou dobierky v prípade doručenia na adresu – cena stanovená v objednávke

7.1.4

Platba v hotovosti alebo platobnou kartou pri osobnom odbere vo výdajni zásielok – cena  0 Eur

7.2

Kupujúci je povinný uhradiť  Predávajúcemu, spoločne s kúpnou cenou, náklady spojené s balením a dodaním objednaného tovaru v dohodnutej výške. Ak sa Kupujúci s Predávajúcim preukázateľne nedohodnú výslovne inak, za kúpnu cenu sa považujú aj náklady spojené s balením a dodaním objednaného tovaru.

7.3

V prípade platby v hotovosti je kúpna cena splatná pri prevzatí tovaru Kupujúcim. V prípade bezhotovostnej platby je kúpna cena splatná do 14 (slovom: štrnástich) kalendárnych dní odo dňa uzatvorenia príslušnej kúpnej zmluvy medzi Kupujúcim a Predávajúcim.

7.4

V prípade platby prostredníctvom platobnej brány postupuje vždy Kupujúci podľa pokynov príslušného poskytovateľa elektronických platieb, ktorý služby elektronických platieb poskytuje pre účel realizácie kúpno-predajného vzťahu medzi Predávajúcim a Kupujúcim, a to v súlade s príslušnými právnymi predpismi Slovenskej republiky a Európskej únie.

7.5

V prípade bezhotovostnej platby je záväzok Kupujúceho uhradiť kúpnu cenu splnený okamihom pripísania príslušnej čiastky (kúpnej ceny v jej celom rozsahu) na bankový účet Predávajúceho.

7.6

Predávajúci nepožaduje od Kupujúceho vopred žiadnu zálohu či inú obdobnú platbu. Úhrada kúpnej ceny Kupujúcim pred odoslaním tovaru zo strany Predávajúceho Kupujúcemu sa nepovažuje za zálohu, ani inú obdobnú platbu v zmysle predchádzajúcej vety.

7.7

Tovar je Kupujúcemu doručený, vždy v súlade  s  jeho  voľbou v rámci príslušnej objednávky, jedným spomedzi nasledujúcich spôsobov:

7.7.1

na adresu určenú Kupujúcim v príslušnej objednávke (prepravcom),

7.7.2

prostredníctvom výdajne zásielok na adresu výdajne, ktorú Kupujúci určil,

7.7.3

osobným odberom v prevádzke Predávajúceho .

7.8   

Náklady na dodanie tovaru objednaného Kupujúcim, v závislosti na spôsobe odoslania a prevzatia tovaru, sú uvedené v príslušnej objednávke a v oznámení o akceptácii prijatej objednávky Predávajúcim. V prípade, že je spôsob dopravy dohodnutý na základe osobitnej požiadavky Kupujúceho, nesie Kupujúci riziko za prípadné dodatočné náklady spojené s týmto spôsobom dopravy.

7.9

Ak je Predávajúci podľa kúpnej zmluvy povinný dodať tovar Kupujúcemu na adresu určenú Kupujúcim v objednávke, je Kupujúci povinný prevziať tovar pri jeho dodaní. V prípade, že je z dôvodov na strane Kupujúceho nutné tovar doručovať opakovane alebo iným spôsobom, než bolo uvedené Kupujúcim v objednávke, je Kupujúci povinný uhradiť náklady spojené s opakovaným doručovaním tovaru, resp. náklady spojené s iným spôsobom doručenia tovaru.

7.10

V prípade prevzatia tovaru Kupujúcim od prepravcu je Kupujúci povinný skontrolovať neporušenosť obalov tovaru priamo pri prevzatí, a v prípade akýchkoľvek vád takéto zistenia bezodkladne oznámiť priamo prepravcovi. V prípade zistenia porušenia obalu doručeného tovaru svedčiaceho o neoprávnenom vniknutí do zásielky, nie je Kupujúci povinný zásielku tovaru od prepravcu prevziať (v uvedenom prípade Predávajúci odporúča Kupujúcemu vyhotoviť fotografiu, preukazujúcu vadu obalov doručeného tovaru).

7.11

Predávajúci je povinný vystaviť Kupujúcemu riadny daňový doklad – faktúru, ktorá prináleží k zrealizovanej kúpe tovaru. Faktúru Predávajúci odosiela na emailovú adresu Kupujúceho v elektronickej podobe, resp. Predávajúci prikladá faktúru v listinnej podobe k dodávanému tovaru.

7.12

Kupujúci nadobúda vlastnícke právo k  ním objednanému tovaru od Predajcu momentom prevzatia doručeného Tovaru od Predávajúceho (resp. prepravcu), a teda po zaplatení celej kúpnej ceny za tovar, vrátane nákladov na dodanie. Zodpovednosť za náhodnú skazu, poškodenie či stratu tovaru prechádza na Kupujúceho okamihom prevzatia doručeného tovaru alebo okamihom, kedy mal Kupujúci povinnosť tovar prevziať, ale v rozpore s kúpnou zmluvou tak neurobil.

VIII. Odstúpenie od zmluvy

8.1

V zmysle zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku je Kupujúci, ktorý je spotrebiteľom, oprávnený aj bez uvedenia dôvodu odstúpiť od kúpnej zmluvy do 14 (slovom: štrnástich) dní odo dňa prevzatia tovaru, a to v súlade s týmito VOP (V súlade s Poučením o uplatnení práva spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy).

Avšak v zmysle zákona  o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku, Kupujúci nie je oprávnený odstúpiť od zmluvy, ktorej predmetom sú najmä:

  1. predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa;
  2. predaj tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu akosti alebo skaze;
  3. predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodný späť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený;
  4. predaj tovaru, ktorý môže byť vzhľadom na svoju povahu po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným tovarom;
  5. predaj zvukových záznamov, obrazových záznamov, zvukovoobrazových záznamov, kníh alebo počítačového softvéru predávaných v ochrannom obale, ak spotrebiteľ tento obal rozbalil;
  6. predaj periodickej tlače s výnimkou predaja na základe dohody o predplatnom a predaj kníh nedodávaných v ochrannom obale; 
  7. poskytovanie elektronického obsahu inak ako na hmotnom nosiči, ak sa jeho poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy.

8.2 

Poučenie o uplatnení práva spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy:
(vzťahuje sa iba na Kupujúceho, ktorý je spotrebiteľom v zmysle občianskeho zákonníka)

Máte právo odstúpiť od kúpnej zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote 14 (slovom: štrnástich) dní. Lehota na odstúpenie od kúpnej zmluvy uplynie po 14 (slovom: štrnástich) dňoch odo dňa keď Vy alebo Vami určená tretia osoba, s výnimkou prepravcu, prevezmete tovar. Pri uplatnení práva na odstúpenie od kúpnej zmluvy nás vždy informujte o svojom rozhodnutí odstúpiť od kúpnej zmluvy jednoznačným vyhlásením prostredníctvom listu zaslaného poštou na našu adresu, uvedenú v kontaktných údajoch v týchto VOP, alebo prostredníctvom e-mailu na našu e-mailovú adresu, uvedenú v kontaktných údajoch v týchto VOP. Ak máte záujem, máte právo vyplniť a zaslať nám vyplnený formulár na odstúpenie od zmluvy (ktorého vzor nájdete na Stránke ako Prílohu č. 1 týchto VOP). Ak využijete niektorú z týchto možností, prijatie odstúpenia od kúpnej zmluvy Vám bezodkladne potvrdíme prostredníctvom e-mailu, zaslaného na Vašu e-mailovú adresu. Uplatnenie práva na odstúpenie od kúpnej zmluvy je relevantné iba v prípade, ak nás informujete o Vašom rozhodnutí niektorým spomedzi vyššie uvedených spôsobov. Lehota na odstúpenie od kúpnej zmluvy je zachovaná iba vtedy, ak zašlete oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od kúpnej zmluvy pred tým, ako uplynie lehota na odstúpenie od kúpnej zmluvy. Po odstúpení od kúpnej zmluvy Vám vrátime všetky platby, ktoré ste uhradili v súvislosti  s uzavretím zmluvy, najmä kúpnu cenu vrátane nákladov na doručenie tovaru k Vám. To sa nevzťahuje na dodatočné náklady, ak ste si zvolili iný druh doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia, ktorý ponúkame v súlade s týmito VOP, ako ani na náklady na vrátenie doručeného tovaru, ktoré znášate Vy. Platby Vám budú vrátené bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 (slovom: tridsiatich) dní odo dňa, keď nám bude doručené Vaše oznámenie o odstúpení od kúpnej zmluvy. Ich úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký ste použili pri Vašej platbe, pokiaľ to okolnosti nevylučujú, alebo ak ste výslovne nesúhlasili s iným spôsobom platby, a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov. Platba za zakúpený tovar Vám bude uhradená až po doručení Vami vráteného tovaru späť na našu adresu alebo po predložení dokladu preukazujúceho zaslanie tovaru späť podľa toho, čo nastane skôr. V prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy nám doručený tovar zašlite späť na adresu, uvedenú v kontaktných údajoch v týchto VOP, alebo ho môžete osobne odovzdať na adrese, uvedenej v kontaktných údajoch v týchto VOP, a to  najneskôr do 10 (slovom: desiatich) dní odo dňa uplatnenia práva na odstúpenie od kúpnej zmluvy. Lehota sa považuje za zachovanú, ak tovar odošlete späť pred uplynutím lehoty v zmysle predchádzajúcej vety. V prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy, zodpovedáte za škodu vzniknutú na vrátenom tovare iba v rozsahu akékoľvek zníženia hodnoty tovaru v dôsledku zaobchádzania s ním iným spôsobom, než aký je potrebný na zaistenie povahy, vlastností a funkčnosti dotknutého tovaru.

8.3

Lehota na odstúpenie od kúpnej zmluvy sa považuje za zachovanú, ak oznámenie o odstúpení od kúpnej zmluvy bolo preukázateľne odoslané Predávajúcemu najneskôr v posledný deň lehoty na odstúpenie od zmluvy. Odstúpením Kupujúceho od kúpnej zmluvy sa kúpna zmluva od začiatku zrušuje.

8.4

Po odstúpení Kupujúceho od kúpnej zmluvy je Predávajúci povinný:

  1. a) prevziať doručený tovar späť od Kupujúceho, avšak iba za okolnosti, že Kupujúci zaslal tovar (balík vo forme doporučenej zásielky, a to s priloženou kópiou príslušnej faktúry) na adresu, uvedenú v kontaktných údajoch v týchto VOP alebo ho osobne odovzdal Predávajúcemu  na adrese predajcu, uvedenej v kontaktných údajoch v týchto VOP.
  2. b)vrátiť Kupujúcemu bez zbytočného odkladu, najskôr však v lehote 30 (slovom: tridsiatich) dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od kúpnej zmluvy všetky platby, ktoré od neho prijal na základe dotknutej kúpnej zmluvy alebo v súvislosti s ňou. Lehota na odstúpenie od kúpnej zmluvy plynie od:
  • okamihu prevzatia doručeného tovaru Kupujúcim, ktorý bol dodaný zo strany Predávajúceho, ak je predmetom kúpnej zmluvy objednaný tovar, ktorý sa dodáva neoddelene,
  • okamihu prevzatia doručeného tovaru Kupujúcim, ktorý bol dodaný zo strany Predávajúceho  ako posledný, ak je predmetom kúpnej zmluvy objednaný tovar, ktorý sa dodáva oddelene,
  • okamihu prevzatia posledného dielu alebo posledného kusu doručeného tovaru Kupujúcim, ktorý bol dodaný zo strany Predávajúceho, ak je predmetom kúpnej zmluvy niekoľko druhov tovaru alebo dodanie niekoľkých častí,
  • okamihu prevzatia prvého dodaného tovaru Kupujúcim, ak je predmetom kúpnej zmluvy tovar, ktorý je dodávaný počas vymedzeného obdobia.

8.5

Pre dodržanie lehoty na odstúpenie od kúpnej zmluvy je Kupujúci povinný odoslať  počas lehoty v zmysle týchto VOP Predávajúcemu jednoznačné vyhlásenie vyjadrujúce jeho vôľu odstúpiť od kúpnej zmluvy a to v súlade s týmito VOP. Kupujúci je v súvislosti s odstúpením od kúpnej zmluvy povinný postupovať v súlade s Poučením o uplatnení práva spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy, ktoré je súčasťou týchto VOP.

8.6

Kupujúci, ktorý odstúpil od kúpnej zmluvy, je povinný vrátiť Predávajúcemu odstúpením dotknutý tovar do 10 (slovom: desiatich) dní odo dňa jeho odstúpenia od kúpnej zmluvy. Kupujúci znáša náklady na vrátenie tovaru Predávajúcemu, a to aj v tom prípade, keď tovar nemôže byť vrátený pre svoju povahu prostredníctvom poštovej zásielky.

8.7

V prípade, ak Kupujúci zvolil iný, než najlacnejší spôsob dodania vráteného tovaru,  ktorý Predávajúci umožňuje, vráti Predávajúci Kupujúcemu náklady na dodanie tovaru vo výške zodpovedajúcej najlacnejšiemu ponúkanému spôsobu dodania tovaru.

8.8

Ak Kupujúci odstúpi od kúpnej zmluvy, nie je Predávajúci povinný vrátiť prijaté peňažné prostriedky Kupujúcemu skôr, než mu Kupujúci vrátený tovar odovzdá, resp. doručí niektorým spomedzi spôsobov špecifikovaných týmito VOP.

8.9

Kupujúci je povinný (v prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy) vrátiť Predávajúcemu odstúpením dotknutý tovar nepoškodený, neopotrebovaný a neznečistený a ak je to možné, v pôvodnom obale. Nárok na náhradu škody vzniknutej na tovare je Predávajúci oprávnený jednostranne započítať proti nároku Kupujúceho na vrátenie kúpnej ceny.

8.10

Predávajúci je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy z dôvodu vypredania zásob, nedostupnosti tovaru, alebo keď výrobca, dovozca alebo Predávajúci subdodávateľ tovaru prerušil výrobu alebo dovoz tovaru. Predávajúci bezodkladne informuje Kupujúceho prostredníctvom e-mailu o odstúpení od kúpnej zmluvy a vráti Kupujúcemu v lehote do 30 (slovom: tridsiatich) dní odo dňa odoslania oznámenia o odstúpení od kúpnej zmluvy všetky peňažné prostriedky, vrátane nákladov na dodanie, ktoré od Kupujúceho na základe odstúpením dotknutej kúpnej zmluvy prijal, a to rovnakým spôsobom aký aplikoval Kupujúci, prípadne iným spôsobom určeným Kupujúcim.

  1. Zodpovednosť za vady

9.1

Podrobnosti o právach Kupujúceho, ktorý je spotrebiteľom v zmysle občianskeho zákonníka, vyplývajúcich zo zodpovednosti za vady, ako aj postup pri reklamácii tovaru upravuje Reklamačný poriadok, ktorý tvorí neoddeliteľnú súčasť týchto VOP, a ktorý je na Stránke zverejnený ako samostatný elektronický dokument. 

  1. Zodpovednosť za vady tovaru, vrátane záruky za akosť, pri vzťahoch, ktoré vznikli medzi Predávajúcim a Kupujúcim, ktorý nie je spotrebiteľom v zmysle občianskeho zákonníka, sa riadia príslušnými ustanoveniami obchodného zákonníka.

   Doručenie

10.1

Predávajúci a Kupujúci si môžu všetku písomnú, resp. textovú korešpondenciu vzájomne doručovať prostredníctvom elektronickej pošty, a to prostredníctvom e-mailových adries, uvádzaných v rámci procesov v súlade s týmito VOP. Doručovanie vzájomnej písomnej, resp. textovej korešpondencie prostredníctvom poštovej zásielky je prípustné v prípadoch, kde to neodporuje ustanoveniam týchto VOP.

10.2

Kupujúci  doručuje  Predávajúcemu  korešpondenciu  na  e-mailovú  adresu uvedenú v kontaktných údajoch v týchto VOP. Predávajúci doručuje Kupujúcemu korešpondenciu       na emailovú adresu uvedenú v zákazníckom účte Kupujúceho alebo v príslušnej objednávke Kupujúceho.

 

  1. Alternatívne riešenie sporov

 11.1

V prípade, že spotrebiteľ nie je spokojný so spôsobom, ktorým Predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo sa domnieva, že Predávajúci porušil jeho práva, Kupujúci má právo obrátiť sa na Predávajúceho so žiadosťou o nápravu. Ak Predávajúci na žiadosť spotrebiteľa podľa predchádzajúcej vety odpovie zamietavo alebo na takúto žiadosť neodpovie v lehote do 30 dní odo dňa jej odoslania spotrebiteľom, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu podľa ustanovenia § 12 zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s Predávajúcim je Slovenská obchodná inšpekcia (kontakt nájdete: https://www.soi.sk/sk/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi), alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárska Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke: http://www.mhsr.sk/, alebo priamo na stránke: https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1.

Spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia sporov sa obráti. Spotrebiteľ môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho spotrebiteľského sporu použiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na webovej stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/, alebo priamo na internetovej  stránke: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage. Alternatívne riešenie sporov môže využiť len Kupujúci, ktorý pri uzatváraní a plnení zmluvy vystupuje v postavení spotrebiteľa. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a Predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Subjekt alternatívneho riešenia sporov môže návrh odmietnuť, ak vyčísliteľná hodnota sporu nepresahuje sumu 20 eur. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.

Všetky ďalšie informácie ohľadne alternatívneho riešenia sporov medzi Predávajúcim a Kupujúcim – spotrebiteľom vyplývajúcich z Kúpnej zmluvy ako spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiacich s Kúpnou zmluvou ako spotrebiteľskou zmluvou sú uvedené na internetovej stránke Ministerstva hospodárstva SR www.mhsr.sk a v zákone č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení.

XII. Záverečné ustanovenia

12.1

Všetky dojednania vyplývajúce z týchto VOP a kúpnej zmluvy medzi Predávajúcim a Kupujúcim sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky. Ak vzťah založený kúpnou zmluvou obsahuje medzinárodný prvok, potom Predávajúci aj Kupujúci vyhlasujú, že vzťah sa riadi právom Slovenskej republiky.

12.2

Právne vzťahy založené kúpnou zmluvou sa riadia ustanoveniami kúpnej zmluvy  a ustanoveniami týchto VOP, pričom ustanovenia kúpnej zmluvy majú prednosť  pred ustanoveniami týchto VOP.

12.3

V prípade, že akékoľvek ustanovenie týchto VOP je alebo sa stane neplatným, neúčinným  a/alebo nevykonateľným, nie je tým dotknutá platnosť, účinnosť a/alebo vykonateľnosť ostatných ustanovení týchto VOP, pokiaľ to nevylučuje v zmysle príslušných právnych predpisov Slovenskej republiky samotná povaha takého ustanovenia.

12.4

Predávajúci nie je vo vzťahu ku Kupujúcemu viazaný žiadnymi kódexy správania v zmysle ustanovenia § 3 ods. 1 písm. n) zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku.

12.5

Všetky práva k Stránke, najmä autorské práva k obsahu, vrátane rozloženie stránky, fotiek, filmov, grafik, ochranných známok, loga a ďalšieho obsahu a prvkov, patria výhradne Predávajúcemu. Je zakázané kopírovať, alebo upravovať Stránku alebo jej časť bez predchádzajúceho súhlasu Predávajúceho

12.6

Predávajúci nenesie zodpovednosť za chyby vzniknuté v dôsledku zásahov tretích osôb do internetového obchodu (do Stránky) alebo v dôsledku jeho použitia v rozpore s jeho určením. Kupujúci nesmie pri využívaní internetového obchodu (Stránky) aplikovať postupy, ktoré by mohli mať negatívny vplyv na prevádzku internetového obchodu (Stránky) a nesmie vykonávať žiadnu činnosť, ktorá by mohla jemu alebo tretím osobám umožniť neoprávnene zasahovať či neoprávnene užiť programové vybavenie alebo ďalšie súčasti tvoriace internetový obchod (Stránku) a užívať internetový obchod alebo jeho časti či softwérové vybavenie takým spôsobom, ktorý by bol v rozpore s jeho určením alebo účelom.

12.7

Predávajúci je oprávnený tieto VOP meniť či doplňovať. Týmto ustanovením nie sú dotknuté práva a povinnosti vznikajúce po dobu účinnosti predchádzajúcej verzie týchto VOP.

12.8

Akékoľvek zmeny týchto VOP nadobúdajú účinnosť dňom ich zverejnenia Predávajúcim na  Stránke.

12.9

Prílohy obchodných podmienok:

Príloha č. 1: Vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy  

              Príloha č. 2: Zásady ochrany osobných údajov

              Príloha č. 3: Reklamačný poriadok

Tieto VOP nadobúdajú účinnosti dňom  08.02.2025

REKLAMAČNÝ PORIADOK

Internetového obchodu www.tetrada.sk

  1. Identifikácia obchodníka

1.1

Týmto Reklamačným poriadkom (ďalej aj „RP“) sa riadia právne vzťahy medzi spoločnosťou

Obchodné meno: TetraDa s.r.o.

 Sídlo: Mostná 2937/56, 949 01 Nitra, Slovenská republika

Zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Nitra, oddiel: Sro, vložka č. 59977/N

IČO: 55 341 071

DIČ:  2121952404

IČ DPH: SK2121952404

Bankový účet: SK38 1100 0000 0029 4416 5645 / TATRSKBX

Predávajúci je platiteľom dane z pridanej hodnoty

(ďalej aj “Predávajúci” alebo “Obchodník”) a každou osobou, ktorá je Kupujúcim produktov ponúkaných Predávajúcim na Webovom sídle Predávajúceho, a ktorá vystupuje v pozícii spotrebiteľa v zmysle ďalších ustanovení týchto Všeobecných obchodných podmienok a príslušných zákonov definujúcich spotrebiteľa, v rámci platnej legislatívy Slovenskej republiky najmä zákonov: Zákon č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení, Zákon č., Zákon č. 40/1964 Z.z. Občiansky zákonník v platnom znení, s výnimkou uvedenou v bode 4.4. tohto Reklamačného poriadku, ktorý upravuje právny vzťah medzi Obchodníkom a Kupujúcim, ktorý nevystupuje v postavení spotrebiteľa.

 1.2

Emailový kontakt a telefonický kontakt na Predávajúceho je:

Email: info@tetrada.sk

Tel. č.: +421 901 704 304

1.3

Adresa k zasielaniu písomností, reklamácií, odstúpení od zmlúv je: TetraDa s.r.o., Mostná 2937/56, 949 01 Nitra, Slovenská republika

  1. Základné ustanovenia

2.1

Týmto reklamačným poriadkom sa upravujú právne vzťahy medzi Kupujúcimi, ktorí sú spotrebiteľmi a Obchodníkom.

III. Uplatnenie práva zo zodpovednosti za chyby

3.1

Kupujúci môže uplatňovať práva zo zodpovednosti za vady, len ak vadu vytkol u Predávajúceho bez zbytočného odkladu, najneskôr do uplynutia 24 mesiacov od prevzatia veci. Ak v tejto lehote vadu nevytkne, práva zo zodpovednosti za vady zaniknú.

  1. Zodpovednosť za chyby

4.1

Predávajúci zodpovedá za akúkoľvek vadu, ktorú má predaná vec v čase jej dodania a ktorá sa prejaví do dvoch rokov od dodania veci.

4.2

Ak je predmetom kúpy vec s digitálnymi prvkami, pri ktorej sa má digitálny obsah dodávať alebo digitálna služba poskytovať nepretržite počas dohodnutej doby, predávajúci zodpovedá za každú vadu digitálneho obsahu alebo digitálnej služby, ktorá sa vyskytne alebo prejaví počas celej dohodnutej doby, najmenej však počas dvoch rokov od dodania veci s digitálnymi prvkami.

4.3

Pri použitej veci sa strany môžu dohodnúť na kratšej dobe zodpovednosti predávajúceho za vady ako v odsekoch 4.1 a 4.2, nie však kratšej ako jeden rok od dodania veci.

4.4

Predávajúci zodpovedá za akúkoľvek vadu, ktorú má predaná vec v čase jej dodania Kupujúcemu, a ktorá sa prejaví do 6 mesiacov od dodania veci, a to v prípade ak Kupujúci nevystupuje v postavení spotrebiteľa.

  1. Práva zo zodpovednosti za chyby

5.1

Ak predávajúci zodpovedá za problém predanej veci, kupujúci má voči nemu právo na odstránenie problému opravou alebo výmenou, právo na primeranú zľavu z kúpnej ceny alebo právo od kúpnej zmluvy odstúpiť

5.2

Kupujúci môže odoprieť zaplatiť kúpnu cenu alebo jej časť, kým si predávajúci nesplní povinnosti, ktoré mu vyplývajú zo zodpovednosti za problém, ibaže kupujúci je v čase vytknutia problému v omeškaní so zaplatením kúpnej ceny alebo jej časti. Kupujúci zaplatí kúpnu cenu bez zbytočného odkladu po splnení povinností predávajúcim.

5.3

Kupujúci môže uplatňovať práva zo zodpovednosti za problémy vrátane práva podľa bodu 5.2, len ak vytkol vadu do dvoch mesiacov od zistenia problému, najneskôr do uplynutia doby podľa bodov 4.14.3 tohto Reklamačného poriadku.

5.4

Uplatnenie práv zo zodpovednosti za vady nevylučuje právo kupujúceho na náhradu škody, ktorá mu z problému vznikla.

 

  1. Vytknutie problémmu

6.1

Problém možno vytknúť v ktorejkoľvek prevádzkarni predávajúceho, u inej osoby, o ktorej predávajúci oboznámil kupujúceho pred uzavretím zmluvy alebo pred odoslaním objednávky, alebo prostriedkami diaľkovej komunikácie na adrese sídla alebo miesta podnikania predávajúceho alebo na inej adrese, o ktorej predávajúci oboznámil kupujúceho pri uzavretí zmluvy alebo po uzavretí zmluvy.

6.2

Ak kupujúci vytkol problém poštovou zásielkou, ktorú predávajúci odoprel prijať, zásielka sa považuje za doručenú v deň odopretia.

6.3

Predávajúci poskytne kupujúcemu písomné potvrdenie o vytknutí problému bezodkladne po vytknutí problému kupujúcim. Predávajúci v potvrdení o vytknutí problému uvedie lehotu, v ktorej problém v súlade s § 507 ods. 1, Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení odstráni. Lehota oznámená podľa predchádzajúcej vety nesmie byť dlhšia ako 30 dní odo dňa vytknutia problému, ak dlhšia lehota nie je odôvodnená objektívnym dôvodom, ktorý predávajúci nemôže ovplyvniť.

6.4

Ak predávajúci odmietne zodpovednosť za problémy, dôvody odmietnutia písomne oznámi kupujúcemu. Ak kupujúci znaleckým posudkom alebo odborným stanoviskom vydaným akreditovanou osobou, autorizovanou osobou alebo notifikovanou osobou preukáže zodpovednosť predávajúceho za problém, môže vytknúť problém opakovane a predávajúci nemôže odmietnuť zodpovednosť za problém; na opakované vytknutie problému sa § 621 ods. 3, Zákona č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení nevzťahuje. Na náklady spotrebiteľa spojené so znaleckým posudkom a odborným stanoviskom sa vzťahuje § 509 ods. 2 Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení.

6.5

Ak pred uzavretím zmluvy alebo, ak sa zmluva uzatvára na základe objednávky kupujúceho, pred odoslaním objednávky, predávajúci oboznámil kupujúceho, že problémy možno vytknúť aj u inej osoby, konanie alebo opomenutie tejto osoby sa na účely zodpovednosti za problémy považuje za konanie alebo opomenutie predávajúceho.

VII. Odstránenie chyby

7.1

Kupujúci má právo zvoliť si odstránenie problému výmenou veci alebo opravou veci. Kupujúci si nemôže zvoliť spôsob odstránenia problému, ktorý nie je možný alebo ktorý by v porovnaní s druhým spôsobom odstránenia problému spôsobil predávajúcemu neprimerané náklady s ohľadom na všetky okolnosti, najmä na hodnotu, ktorú by mala vec bez problému, na závažnosť problému a na skutočnosť, či by druhý spôsob odstránenia problému spôsobil kupujúcemu značné ťažkosti.

7.2

Predávajúci môže odmietnuť odstránenie problému, ak oprava ani výmena nie sú možné alebo ak by si vyžadovali neprimerané náklady s ohľadom na všetky okolnosti vrátane okolností podľa bodu 7.1. druhej vety.

7.3

Predávajúci opraví alebo vymení vec v primeranej lehote po tom, čo kupujúci vytkol problém, bezplatne, na vlastné náklady a bez spôsobenia závažných ťažkostí kupujúcemu s ohľadom na povahu veci a účel, na ktorý kupujúci vec požadoval.

7.4

Na účely opravy alebo výmeny kupujúci odovzdá alebo sprístupní vec predávajúcemu alebo osobe podľa § 622 ods. 5 Zákona č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení. Náklady prevzatia veci znáša predávajúci.

7.5

Predávajúci dodá opravenú vec alebo náhradnú vec kupujúcemu na vlastné náklady rovnakým alebo obdobným spôsobom, akým mu kupujúci dodal problematickú vec, ak sa strany nedohodnú inak. Ak kupujúci neprevezme vec v lehote šiestich mesiacov odo dňa, kedy ju mal prevziať, môže predávajúci vec predať. Ak ide o vec väčšej hodnoty, predávajúci kupujúceho o zamýšľanom predaji vopred upovedomí a poskytne mu primeranú dodatočnú lehotu na prevzatie veci. Predávajúci bezodkladne po predaji vyplatí kupujúcemu výťažok z predaja veci po odpočítaní nákladov, ktoré účelne vynaložil na jej úschovu a predaj, ak kupujúci uplatní právo na podiel z výťažku v primeranej lehote uvedenej predávajúcim v oznámení o zamýšľanom predaji veci. Predávajúci môže vec na vlastné náklady zničiť, ak sa ju nepodarilo predať alebo ak predpokladaný výťažok z predaja nebude postačovať ani na úhradu nákladov, ktoré predávajúci účelne vynaložil na úschovu veci, a nákladov, ktoré by predávajúci musel nevyhnutne vynaložiť na jej predaj.

7.6

Predávajúci pri odstránení problému zabezpečí odstránenie veci a inštaláciu opravenej veci alebo náhradnej veci, ak si výmena alebo oprava vyžaduje odstránenie problematickej veci, ktorá bola nainštalovaná v súlade s jej povahou a účelom pred tým, ako sa problém prejavil. Predávajúci a kupujúci sa môžu dohodnúť, že odstránenie veci a inštaláciu opravenej alebo náhradnej veci zabezpečí kupujúci na náklady a nebezpečenstvo predávajúceho.

7.7

Pri odstránení problému výmenou veci nemá predávajúci právo na náhradu škody spôsobenú bežným opotrebovaním veci a na odplatu za bežné užívanie veci pred jej výmenou.

7.8

Predávajúci zodpovedá za problémy náhradnej veci podľa § 619 Zákona č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení.

7.9

Kupujúci má právo na primeranú zľavu z kúpnej ceny alebo môže odstúpiť od kúpnej zmluvy aj bez poskytnutia dodatočnej primeranej lehoty podľa § 517 ods. 1 ., Zákona č. 40/1964 Z.z. Občiansky zákonník v platnom znení, ak

  1. a) predávajúci vec neopravil ani nevymenil,
  2. b) predávajúci vec neopravil ani nevymenil v súlade s § 623 ods. 4 a 6 Zákona č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení,
  3. c) predávajúci odmietol odstrániť vadu podľa § 623 ods. 2 Zákona č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení,
  4. d) vec má rovnakú vadu napriek oprave alebo výmene veci,
  5. e) chyba je takej závažnej povahy, že odôvodňuje okamžitú zľavu z kúpnej ceny alebo odstúpenie od kúpnej zmluvy, alebo
  6. f) predávajúci vyhlásil alebo je z okolností zrejmé, že vadu neodstráni v primeranej lehote alebo bez spôsobenia závažných ťažkostí pre kupujúceho.

7.10

Zľava z kúpnej ceny musí byť primeraná rozdielu hodnoty predanej veci a hodnoty, ktorú by vec mala, ak by bola bez problémov.

7.11

Kupujúci nemôže odstúpiť od kúpnej zmluvy podľa bodu 7.9, ak sa kupujúci spolupodieľal na vzniku problému alebo ak je vada zanedbateľná. Dôkazné bremeno, že sa kupujúci spolupodieľal na vzniku problému a že problém je zanedbateľný, nesie predávajúci.

7.12

Ak sa zmluva týka kúpy viacerých vecí, kupujúci môže od nej odstúpiť len vo vzťahu k problematickej veci. Vo vzťahu k ostatným veciam môže odstúpiť od zmluvy, len ak nemožno dôvodne očakávať, že bude mať záujem ponechať si ostatné veci bez problematickej veci.

7.13

Kupujúci po odstúpení od zmluvy alebo jej časti vráti vec predávajúcemu na náklady predávajúceho. Predávajúci zabezpečí odstránenie veci, ktorá bola nainštalovaná v súlade s jej povahou a účelom pred tým, ako sa problém prejavil. Ak predávajúci vec v primeranej lehote neodstráni, môže kupujúci zabezpečiť odstránenie a doručenie veci predávajúcemu na náklady a nebezpečenstvo predávajúceho.

7.14

Predávajúci po odstúpení od zmluvy vráti kupujúcemu kúpnu cenu najneskôr do 14 dní odo dňa vrátenia veci predávajúcemu alebo po preukázaní, že kupujúci zaslal vec predávajúcemu, podľa toho, ktorý okamih nastane skôr.

7.15

Predávajúci vráti kúpnu cenu kupujúcemu alebo mu vyplatí zľavu z kúpnej ceny rovnakým spôsobom, aký použil kupujúci pri zaplatení kúpnej ceny, ak kupujúci výslovne nesúhlasí s iným spôsobom úhrady. Všetky náklady spojené s úhradou znáša predávajúci.

7.16

Predávajúci nemá právo na náhradu škody spôsobenú bežným opotrebovaním veci a na odplatu za bežné užívanie veci pred odstúpením od kúpnej zmluvy.

VIII. Zodpovednosť za chyby služby

8.1

Zhotoviteľ zodpovedá za problémy, ktoré má vec pri jej prevzatí objednávateľom.

8.2

Ak sa problém prejaví do uplynutia 24 mesiacov odo dňa, kedy si mal objednávateľ vec prevziať, predpokladá sa, že ide o problém, ktorú mala vec už v čase prevzatia. To neplatí, ak sa preukáže opak alebo ak je tento predpoklad nezlučiteľný s povahou veci alebo problému.”.

  1. Záverečné ustanovenia

9.1

Tento Reklamačný poriadok tvorí neoddeliteľnú súčasť Všeobecných obchodných podmienok a Zásad a poučenia o ochrane osobných údajov tohto Webového sídla. Dokumenty – Všeobecné obchodné podmienky a Zásady a poučenia o ochrane osobných údajov tohto Webového sídla sú zverejnené na doméne Webového sídla Predávajúceho.

9.2

Tento Reklamačný poriadok je platný a účinný momentom jeho zverejnenia na Webovom sídle Predávajúceho dňa 08.02.2025

REKLAMAČNÝ LIST – VZOR

Formulár na vytknutie chyby

Internetového obchodu www.tetrada.sk

 

Adresa pre komunikáciu:              

TetraDa s.r.o.,

Mostná 2937/56, 949 01 Nitra,

Slovenská republika

 

Zákazník

Meno a priezvisko:                
Adresa:
Telefónne číslo:
E-mailová adresa:

Reklamovaný tovar/služba

Číslo dokladu o kúpe, alebo záručného listu:
Názov:
Dátum zakúpenia:
Príslušenstvo:

Popis problému: …………………………………………………………………………………………………………………………………….

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

………………………………………………………………………………………………………………………… .

___________________________________________________________________________________

Navrhujem aby moja reklamácia bola vybavená nasledujúcim spôsobom /požadované začiarknite/:

□ Výmena tovaru                     □ Oprava tovaru

 

V prípade ak bude reklamácia vybavená vrátením peňazí a ak si želáte zaslať peniaze na bankový účet uveďte jeho číslo v tvare IBAN:

……………………………………………………………………

V ………………………………, dňa: ……………………………… .                                       

……………………………………..
        Podpis zákazníka          

ZÁSADY SPRACOVANIA A OCHRANY OSOBNÝCH ÚDAJOV

vypracované v súlade s nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov v zmysle článku 13 a 14 Nariadenia (ďalej len „GDPR“)  a zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov (ďalej len „Zákon o ochrane osobných údajov“).

V zmysle Článku 6 ods.1 písm. b)  všeobecného Nariadenia EP a R (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov bude predávajúci ako prevádzkovateľ v procese uzatvárania kúpnej zmluvy spracúvať osobné údaje kupujúceho bez jeho súhlasu ako dotknutej osoby, keďže spracúvanie osobných údajov kupujúceho bude vykonávané predávajúcim v predzmluvných vzťahoch s kupujúcim a spracúvanie osobných údajov kupujúceho je nevyhnutné na plnenie z kúpnej zmluvy, v ktorej vystupuje kupujúci ako jedna zo zmluvných strán.

Internetový obchod (ďalej len „e-shop“) možno definovať ako predaj tovaru alebo služieb s využitím informačných a komunikačných technológií a webových aplikácií v prostredí internetu, kde na jednej strane tohto vzťahu je prevádzkovateľ e-shopu a na druhej zákazník e-shopu (ďalej len „zákazník“). Pri nákupe  v eshope dochádza medzi prevádzkovateľom a zákazníkom k uzavretiu kúpnej zmluvy realizovanej cez internet ( zmluva uzavretá na diaľku. Súčasťou takejto zmluvy je aj získavanie informácií vrátane osobných údajov zákazníka v rozsahu: titul, meno, priezvisko, adresa bydliska, prípadne adresa dodania tovaru, email, telefón, obsah objednávky, osobné údaje nevyhnutné na uskutočnenie platby cez internet.

Predávajúci sa zaväzuje, že bude s osobnými údajmi kupujúceho zaobchádzať a nakladať v súlade s platnými právnymi predpismi SR.

Predávajúci vyhlasuje, že osobné údaje bude získavať výlučne na účely uvedené v týchto zásadách spracovania a ochrany osobných údajov

Predávajúci vyhlasuje, že zabezpečí, aby sa osobné údaje spracúvali a využívali výlučne spôsobom, ktorý zodpovedá účelu, na ktorý boli zhromaždené a že ich nebude združovať s osobnými údajmi, ktoré boli získané na iné účely.

  1.  

Prevádzkovateľ osobných údajov

Obchodné meno: TetraDa s.r.o.

Sídlo: Mostná 2937/56, 949 01 Nitra, Slovenská republika

Zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Nitra, oddiel: Sro, vložka č. 59977/N

IČO: 55 341 071

DIČ:  2121952404

IČ DPH: SK2121952404

Bankový účet: SK38 1100 0000 0029 4416 5645 / TATRSKBX

  1.  

Zodpovedná osoba

Nebola ustanovená, nakoľko z GDPR nám táto povinnosť nevyplýva.

  1.  

Automatizované rozhodovanie a profilovanie

Vaše osobné údaje nebudú použité na automatizované individuálne rozhodovanie vrátane profilovania.

  1.  

Prenos osobných údajov do tretích krajín

Prevádzkovateľ neposkytuje, nezverejňuje  a nesprístupňuje osobné údaje do tretích krajín

  1.  

Bezpečnosť spracúvania osobných údajov 

Prevádzkovateľ prehlasuje, že prijal vhodné personálne, technické a organizačné opatrenia k zabezpečeniu ochrany osobných údajov.

 

  1.  

Účel spracúvania osobných údajov:

Údaje, ktoré poskytne kupujúci, sú nevyhnutné pre spracovanie a vybavenie objednávky, vystavenie faktúry, uzavretie kúpnej zmluvy a následné uskutočnenie platby, dodanie tovaru alebo služby a prípadné poskytnutie iných súvisiacich služieb napr. vystavenia daňového dokladu a vedenia reklamácii v internetovom obchode (najmä v súvislosti s právnymi predpismi upravujúcimi ochranu spotrebiteľa).

Spracovanie objednávky tovaru  – Vaše osobné údaje spracúvame na účely uzavretia zmluvy medzi Vami, ako našim objednávateľom a potenciálnym zákazníkom, a nami, ako dodávateľom, pri využívaní našich služieb.

V takom prípade sú spracúvané osobné údaje len v rozsahu, ktorý je nevyhnutný na uzatvorenie a plnenie príslušnej zmluvy. Ide najmä o plnenie predmetu zmluvy, zákaznícku podporu, správu zmluvy.

Pre tento účel je poskytovanie Vašich osobných údajov úplne dobrovoľné, ale je nevyhnutné na uzavretie zmluvy a jej následnú správu. Ak kupujúci potrebné údaje neposkytne, predávajúci má právo objednávku zrušiť. Pri nákupe v e-shope sa kupujúci zaväzuje poskytnúť pravdivé informácie. Udanie nepravdivých informácii je v rozpore so všeobecnými obchodnými podmienkami e-shopu.

Komunikácia a zákaznícka podpora: Osobné údaje sú využívané za účelom komunikácie s vami. Môžeme vás napríklad kontaktovať z nasledujúcich dôvodov:

        – pomoc s dokončením vašej objednávky,

– podanie informácie o aktuálnom stave vašej žiadosti, objednávky alebo reklamácie

– získanie ďalších potrebných informácií.

Marketingu a to formou:

  1. Zasielania newsletter správ na e-mailovú adresu a to prihlásením sa zákazníka do mailing listu na stránkach internetového obchodu https://www.tetrada.sk/ v rozsahu: (titul, meno, priezvisko, e-mailová adresa).
  2. Účasti na reklamných kampaniach (akciách), vedených na stránkach internetového obchodu TetraDa s.r.o. alebo formou letákov v rozsahu: (titul, meno, priezvisko, poštová adresa, e-mailová adresa, telefón, podpis).
  3. Návštevník internetového obchodu sa môže prihlásiť k odberu noviniek priamo zadaním svojej e-mailovej adresy do políčka „Prihláste sa na odber noviniek…“ uvedenom na stránkach https://www.tetrada.sk/  alebo ako kupujúci môže zaškrtnutím príslušného políčka pred odoslaním objednávky vyjadriť svoj súhlas v zmysle Článku 6 ods.1 písm. a) všeobecného Nariadenia EP a R (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, aby predávajúci spracoval a uschovával jeho osobné údaje, najmä tie, ktoré sú uvedené vyššie a/alebo ktoré sú potrebné pri činnosti predávajúceho týkajúcej sa zasielania informácií o nových produktoch, zľavách a akciách na ponúkaných tovaroch a spracovával ich vo všetkých svojich informačných systémoch, týkajúcich sa zasielania informácií o nových produktoch, zľavách a akciách na ponúkaných tovaroch. Kupujúci udeľuje predávajúcemu tento súhlas na dobu určitú do splnenia účelu spracúvania osobných údajov kupujúceho. Predávajúci po splnení účelu spracúvania zabezpečí bezodkladne likvidáciu osobných údajov kupujúceho. Súhlas so spracovaním osobných údajov môže kupujúci odvolať kedykoľvek písomnou formou. Zrušenie súhlasu pri zasielaní newsletter správ je možné vykonať aj elektronicky a to odhlásením sa z mailing listu. Automatické odhlásenie je zobrazené v spodnej časti newsletter správy, ktorá vám príde na vami zadanú e-mailovú adresu. Súhlas zanikne v lehote 1 mesiaca od doručenia odvolania súhlasu kupujúcim predávajúcemu.

Marketingová komunikácia so zákazníkom: organizovanie súťaží prostredníctvom internetových obchodov alebo sociálnych sietí. Jedná sa o spracovanie nasledujúcich údajov:

  • meno, priezvisko
  • e-mailová adresa
  • adresa
  • telefónne číslo

Registračný formulár: zákazník má možnosť zaregistrovať sa v e-shope, registrovaný zákazník má možnosť využívať ponúkané výhody daného e-shopu. Jedná sa o spracovanie nasledujúcich údajov:

  • meno, priezvisko
  • adresa
  • telefónne číslo
  • e-mailová adresa
  • heslo

Kontaktný formulár: prostredníctvom kontaktného formulára môže zákazník rýchlejšie kontaktovať prevádzkovateľa e-shopu a urýchliť tak vybavenie svojej požiadavky. Jedná sa o spracovanie nasledujúcich údajov:

  • meno
  • e-mailová adresa

Reaktivácia: zákazník dlhšie nevyvíja v e – shope aktivitu, prevádzkovateľ  mu so zámerom motivovať ho k ďalšiemu nákupu zašle kód so zľavou na ďalší nákup.

  • identifikačné údaje
  • lokalizačné údaje

Segmentácia: Analyzuje svojich zákazníkov podľa zakúpených produktov a následne ich cielene oslovujeme svojimi produktami

  • identifikačné údaje
  • lokalizačné údaje

Upselling: Na základe obsahu zákazníkovho košíku/prípadne na základe tovaru, ktorý už v danom e-shope nakúpil predtým, sa zákazníkovi pri dokončovaní jeho objednávky (v jej platobnom procese) zobrazí obchodníkom odporúčaný tovar k ďalšiemu nákupu

  • identifikačné údaje
  • lokalizačné údaje

Merania návštevnosti a skvalitnenia služieb – prostredníctvom súborov cookies získavame údaje o návštevnosti našej webovej stránky, prezeraných informáciách a ďalšej aktivite na nej. Tieto údaje zbierame na základe vášho súhlasu udeleného prostredníctvom nastavení vo vašom prehliadači. Viac informácií „ Zásady používania súborov cookies“

Aby sme zachovali úplnú transparentnosť chceme Vás informovať, že posúdime správnosť  poskytnutých osobných údajov (ak to okolnosti povoľujú). Pri zistení nesprávnych osobných údajov alebo informácií uchovávaných v našom informačnom systéme, osobné údaje bezodkladne opravíme, obmedzíme spracúvanie alebo vymažeme.

Ak dôjde k poskytnutiu takých údajov, budeme o tom informovať všetky zúčastnené strany.

  1.  

Právny základ spracúvania osobných údajov:

Článok 6 ods. 1 písm. a) Váš súhlas so spracovaním osobných údajov za účelom poskytovania priameho marketingu

Článok 6 ods.1 písm. b) spracúvanie je nevyhnutné na plnenie zmluvy, ktorej zmluvnou stranou je dotknutá osoba, alebo aby sa na základe žiadosti dotknutej osoby vykonali opatrenia pred uzatvorením zmluvy nakoľko pri objednávke tovaru (predzmluvný vzťah) najčastejšie dochádza k uzavretiu kúpnej zmluvy realizovanej cez internet (uzavretej na diaľku medzi prevádzkovateľom internetového obchodu a dotknutou osobou  a s tým súvisí aj následné uskutočnenie platby, dodanie tovaru alebo služby, vybavovanie reklamácie a pod.) dochádza tak k spracúvaniu osobných údajov zákazníka bez súhlasu zákazníka.

Článok 6 ods.1 písm. c) spracúvanie je nevyhnutné na splnenie zákonnej povinnosti prevádzkovateľa na plnenie účelu fakturácie, evidencie účtovných dokladov a ďalších nevyhnutných s tým súvisiacich zákonných povinností prevádzkovateľa internetového obchodu pri spracúvaní osobných údajov dotknutej osoby.

Článok 6 ods. 1 písm. f) spracovanie je nevyhnutné na účely oprávnených záujmov príslušného správcu alebo tretej strany, okrem prípadov, keď pred týmito záujmami majú prednosť záujmy alebo základné práva a slobody dotknutej osoby vyžadujúce ochranu osobných údajov

  1.  

Okruh dotknutých osôb:

Zákazníci e-shopu (návštevníci webovej stránky)

  1.  

Ako dlho osobné údaje spracovávame? Poskytovanie informácií tretej strane.

Prevádzkovateľ uchováva osobné údaje:

Po dobu nevyhnutnú k výkonu práv a povinností vyplývajúcich so zmluvného vzťahu medzi Vami a prevádzkovateľom a uplatňovania nároku vyplývajúceho  z týchto zmluvných vzťahov.

Po uplynutí doby uchovávania osobných údajov ktorá vyplýva zo zákona č. 395/2002 Z. z. Zákon o archívoch a registratúrach a o doplnení niektorých zákonov prevádzkovateľ osobné údaje vymaže.

  1.  

Príjemcami osobných údajov

Príjemcom je každý, komu sa osobné údaje poskytnú bez ohľadu na to, či je treťou stranou. Za príjemcu sa nepovažuje orgán verejnej moci, ktorý spracúva osobné údaje na základe osobitného predpisu.

Sú osoby ktoré sa  podieľajú na dodaní tovaru, služieb, realizácii platieb na základe zmluvy.

  • Global Payments – WebPay – realizácia online platby na internete

11.

Aké práva máte v súvislosti so spracúvaním Vašich osobných údajov? 

Riadne spracúvanie Vašich osobných údajov je pre nás dôležité a ich ochrana je úplnou samozrejmosťou. Pri spracúvaní osobných údajov môžete uplatniť tieto práva:

Za podmienok stanovených v GDPR máte:

  • Právo na prístup k svojim osobným údajom podľa čl. 15 GDPR
  • Právo na opravu osobných údajov podľa čl.16 GDPR
  • Právo na obmedzenie spracúvania podľa čl. 18 GDPR
  • Právo na výmaz podľa čl.17 GDPR
  • Právo namietať podľa čl. 21 GDPR
  • Právo na prenesenie osobných údajov podľa čl. 20 GDPR
  • Právo odvolať súhlas podľa čl. 7 GDPR (elektronicky, alebo na korešpondenčnú adresu)
  • Právo podať sťažnosť  úradu na ochranu osobných údajov v prípade, že sa domnievate, že došlo k porušeniu vašich práv na ochranu osobných údajov. podľa čl. 77 GDPR

Informácie o spracúvaní Vašich osobných údajov:

Obsahom informácie sú najmä totožnosť a kontaktné údaje prevádzkovateľa, účely spracúvania, kategórie dotknutých osobných údajov, príjemca alebo kategórie príjemcov osobných údajov, informácie o prenose osobných údajov do tretích krajín, doba uchovávania osobných údajov, oprávnení prevádzkovatelia, výpočet Vašich práv, možnosť obrátiť sa na Úrad na ochranu osobných údajov, zdroj spracúvaných osobných údajov, informácie, či a ako dochádza k automatizovanému rozhodovaniu a profilovaniu.

Právo na prístup k osobným údajom:

Máte právo na potvrdenie, či osobné údaje sú alebo nie sú spracúvané a ak áno, máte právo na prístup k informáciám o účeloch spracúvania, kategóriách dotknutých osobných údajov, príjemcoch alebo kategóriách príjemcov, dobu uchovávania osobných údajov, informácie o Vašich právach, o práve podať sťažnosť Úradu na ochranu osobných údajov, informácie o zdroji osobných údajov, informácie o tom, či dochádza k automatizovanému rozhodovaniu a profilovaniu, informácie a záruky v prípade prenosu osobných údajov do tretej krajiny alebo medzinárodnej organizácie. Máte právo na poskytnutie kópií spracúvaných osobných údajov.

Právo na opravu:

Spracúvame Vaše neaktuálne, či nepresné osobné údaje? Zmenil ste napríklad e-mail? Informujte nás, prosím, a my osobné údaje opravíme.

Právo na výmaz (právo byť zabudnutý):

V niektorých zákonoch stanovených prípadoch sme povinní Vaše osobné údaje na Váš pokyn vymazať. Každá takáto žiadosť však podlieha individuálnemu vyhodnoteniu, či sú splnené podmienky, pretože napríklad prevádzkovateľ môže mať povinnosť, či oprávnený záujem, ak prevažuje nad Vašimi záujmami, si osobné údaje ponechať.

 

Právo na obmedzenie spracúvania:

Ak si prajete, aby sme Vaše osobné údaje spracúvali výhradne pre najnutnejšie zákonné dôvody alebo osobné údaje zablokovali.

Právo na prenosnosť údajov:

Ak si prajete, aby sme poskytli Vaše osobné údaje inému prevádzkovateľovi, inej spoločnosti, odovzdávame Vaše osobné údaje v zodpovedajúcom formáte, ak nám v tom nebudú brániť žiadne zákonné ani iné významné prekážky, Vami určenému subjektu.

Právo namietať :

Ak by ste zistili alebo sa len domnievate, že spracúvanie osobných údajov vykonávame v rozpore s ochranou Vášho súkromného a osobného života alebo v rozpore s právnymi predpismi, obráťte sa prosím na nás a požiadajte nás o vysvetlenie, či odstránenie vzniknutého nevyhovujúceho stavu.

Právo podať podnet alebo sťažnosť na Úrad na ochranu osobných údajov:

Môžete sa kedykoľvek obrátiť s Vašim podnetom, či sťažnosťou vo veci spracúvania osobných údajov na dozorný orgán, a to na Úrad na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky, so sídlom:

Hraničná 12, 820 07 Bratislava 27, Slovenská republika,
IČO: 36 064 220,
tel. č.: +421/2/32313220, webové stránky https://dataprotection.gov.sk/uoou/

  1.  

Ako môžete naplniť svoje práva?

S Vašou žiadosťou sa môžete na nás obrátiť niektorým z týchto spôsobov:

Emailom: info@tetrada.sk   

poštou na adresu sídla: Mostná 2937/56, 049 01 Nitra

elektronicky kliknutím na nasledovné odkazy:

  • žiadosť dotknutej osoby na uplatnenie práv:
  • namietanie spracúvania osobných údajov dotknutou osobou:
  • odvolanie súhlasu so spracovaním osobných údajov

  1.  

Za ako dlho môžete očakávať odpoveď od prevádzkovateľa TetraDa s.r.o. ?

Vyjadrenie a prípadne informácie o prijatých opatreniach Vám poskytneme čo najskôr, najneskôr však do jedného mesiaca. Lehotu sme oprávnení v prípade potreby a vzhľadom na zložitosť a počet žiadostí predĺžiť o dva mesiace. O predĺžení lehoty vrátane uvedenia dôvodu Vás budeme informovať.

  1.  

Kde nás môžete kontaktovať?

Ak máte k tejto informačnej povinnosti akékoľvek otázky alebo pripomienky, neváhajte sa na nás kedykoľvek obrátiť, a to emailom na adresu info@tetrada.sk alebo písomne na korešpondenčnú adresu: Mostná 2937/56, 049 01 Nitra

Tieto Zásady ochrany osobných údajov nadobúdajú platnosť a účinnosť ich zverejnením na Webovom sídle 

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare